NJS

Noviisit, Juniorit ja Seniorit

KuvausRyhmässä luistelee kansalliset noviisit, kansalliset juniorit ja kansalliset seniorit
HarjoitteluJokaisella luistelijalla on henkilökohtaiset tavoitteet. Ryhmässä harjoitellaan kaksoishyppyjä ja niiden yhdistelmiä sekä kaksois-akselia ja kolmoishyppyjä, monipuolisia piruettivariaatioita ja piruettien laatua, esittämistä ja eläytymistä sekä pehmeää, vauhdikasta ja hallittua perusluistelua.
Harjoitusmäärät5-7krt/vko jäällä ja 4-6krt/vko oheisharjoituksissa. Harjoitusmäärän saa itse valita oman tilanteen mukaan. Viikottainen harjoittelu koostuu jääharjoittelusta, tanssista, fysio-oheisista ja oheisharjoittelusta, joka sisältää mm. laji-, kestävyys-, voima-, nopeus-, koordinaatio- ja ketteryysharjoittelua.
Kilpailuja/vuosi keskimäärin5-8 kilpailua
VanhempainiltaSyyskauden alussa (kerran vuodessa)
Kehittymisen seurantaFyysiset testit kerran syyskaudella ja kerran kevätkaudella.
Kisasarjatestit.
Kehityskeskustelu kevätkauden loppupuolella.
Pienimuotoisemmat luistelijan ja valmentajan väliset juttelutuokiot pitkin kautta treenien ohella.
VastuuvalmentajaAnsku

Pelisäännöt

  1. En tule treeneihin, jos olen edes vähän kipeä
  2. En kiusaa enkä syrji ketään ryhmän/seuran jäsentä
  3. Teen huolellisesti alku- ja loppuverkat (kun ehdin)
  4. Pidän huolta omista tavaroistani ja jos kaveri unohtaa tavaransa, otan sen talteen ja palautan hänelle myöhemmin.
  5. En varasta/tuhoa kaverin tai kenenkään tavaroita hallilla
  6. Käyttäydyn kunnolla kavereita ja valmentajia kohtaan enkä käytä rumaa kieltä
  7. Jos minulla on huono päivä, en pura kiukkuani muihin
  8. Pidän huolta omasta jaksamisestani (syön hyvin, nukun riittävästi, juon kunnolla jne.)